Espereu, si us plau...
Espereu, si us plau...
Seleccionar idioma
Seu Electrònica AJUNTAMENT DE MOLLET DEL VALLÈS
Seu Electrònica
AJUNTAMENT DE MOLLET DEL VALLÈS

Sol·licitud de consulta de documents de l'Arxiu Municipal

Escut de AJUNTAMENT DE MOLLET DEL VALLÈS
Seu Electrònica > Sol·licitud de consulta de documents de l'Arxiu Municipal

Sol·licitud de consulta de documents de l'Arxiu Municipal

Sol·licitud de consulta de la documentació dipositada a l'Arxiu Municipal.

L'Arxiu és el servei responsable de gestionar, tractar, organitzar, conservar i difondre el patrimoni documental de la ciutat de Mollet del Vallès. La seva missió és preservar la memòria de la ciutat i fer-la accessible a la ciutadania.

Requisits de la instància

  • La instància haurà de ser signada
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques
  • Permet sol·licitants que siguin persones jurídiques
  • Permet sol·licitants que siguin persones físiques representades per una altra persona física
AJUNTAMENT DE MOLLET DEL VALLÈS - P0812300B
Plaça Major, 1
08100 Mollet del Vallès (Barcelona)
Precarga de imagen Precarga de imagen